Thursday, December 26, 2013

Diariku

Sudah lama aku tidak menjengok blogku ini. Wujudnya blog ini disebabkan salah satu kerja kursus bagi pengajianku. Kini, aku telah tamat pengajianku, Aku mula merindui saat bersama-sama teman di kolej dan asrama IPG KSAH. Saat-saat ni takkan dapatku lupakan. 4 tahun aku menyambung pengajian. Begitu banyak cabaran dan dugaan yang terpaksa aku tempuh.Perit getir terpaksaku tempuh demi segulung ijazah. Hidupku selama 4 tahun hanya bergantung dengan buku sama ada di sekolah atau pun di IPG. Hasrat untuk menjadi yang terbaik dalam profesionku hampir menjadi kenyataan. Apa pun aku amat bersyukur ke hadrat Illahi kerana telah menguatkan semangatku untuk terus berjuang di arena pendidikan. Pengorbanan suami dan anak-anak amat-amatku hargai. Tanpa semangat daripada mereka mungkin aku telah lama kecundang di pertengahan jalan. Terima kasih semua, Terima kasih juga buat semua pensyarah yang telah bersusah payah mengajarku, terutama pensyarah daripada pengajian bahasa di IPG KSAH terutama En. Suhemi yang memberi tugasan pada kami untuk membuat blog ini, Selain itu, Puan Mazura, En Khairi, En. Januri, En. Roslan, Puan Rodiah, Cik Asniza, En. Ibrahim, dan ramai lagi pensyarah sama ada pensyarah daripada pengajian Melayu, Pendidikan, Seni Visual, Matematik, Bahasa Inggeris, Pendidikan Jasmani dan sebagainya. TERIMA KASIH BUAT SEMUA. Tanpa kalian siapalah daku.


No comments:

Post a Comment